Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji 251/2025
Szczegóły oferty pracy
- 
                        Nazwa jednostki organizacyjnej ZUS I Oddział w Poznaniu 
- 
                        Nazwa komórki organizacyjnej Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 1 
- 
                        Miejsce pracy ZUS I Oddział w Poznaniu 
- 
                        Adres miejsca pracy ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań 
- 
                        Województwo wielkopolskie 
- 
                        Nazwa stanowiska Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji 251/2025 
- 
                        Zadania Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. 
- 
                        Wymagania Wymagania formalne określone na oferowanym stanowisku Wymagania niezbędne: - wykształcenie średnie
 Wymagania mile widziane: - wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia, zarządzanie, ubezpieczenia)
- minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych
 Wymagania dodatkowe - podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
- podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych,
- podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
 Jeśli jesteś osobą - komunikatywną
- potrafiącą współpracować
- zorientowaną na jakość
- nastawioną na rozwój
- posiadasz umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- potrafisz rozwiązywać problemy
 To zachęcamy do przesłania dokumentów Wymagane dokumenty - list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru oferty 251/2025,
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji o następującej treści: "Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa."
 Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
 Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".
 Miejsce składania dokumentów: - korespondencyjnie: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu, Wydział Kadrowo-Płacowy, ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań z dopiskiem na kopercie "Oferta pracy",
- osobiście: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12, Sala Obsługi Klientów, Stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie "Oferta pracy",
- przez formularz aplikacyjny (Aplikuj na dole oferty)
 Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania 
 I Oddziału ZUS w PoznaniuDodatkowe informacje: Proces rekrutacji obejmować będzie: - ocenę formalną dokumentów kandydatów,
- sprawdzenie wiedzy z zakresu podanego w ofercie pracy ( w formie testu pisemnego lub w trakcie rozmowy),
- rozmowę kwalifikacyjną
 Dodatkowe informacje: - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy,
- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumentacja niekompletna, niepodpisana, bez wymaganej klauzuli nie będzie uwzględniona,
- w przypadku składania dokumentów w wersji papierowej wymagane jest własnoręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzania danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji,
- do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.
 
- 
                        Termin, do którego należy składać dokumenty 12-11-2025 
- 
                        Oferujemy Oferujemy - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
 Warunki pracy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wyposażenie stanowiska pracy: - sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
 Warunki wykonywania pracy: - spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 6-piętrowy z windą,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 6 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
 
  
    
      Klauzula informacyjna RODO dla
        kandydatów (plik pdf, 456 kb)
  
  
 Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
  14:29
 Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29
