Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
Szczegóły oferty pracy
- 
                        Nazwa jednostki organizacyjnej ZUS II Oddział w Łodzi 
- 
                        Nazwa komórki organizacyjnej Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 2 
- 
                        Miejsce pracy ZUS Inspektorat w Łodzi 
- 
                        Adres miejsca pracy ul. Lipiec Reymontowskich 11, 91-120 Łódź 
- 
                        Województwo łódzkie 
- 
                        Nazwa stanowiska Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji 
- 
                        Zadania Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. 
- 
                        Wymagania Niezbędne: - wykształcenie średnie
 Mile widziane: - wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
 Wymagania dodatkowe: - podstawowa znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel i jakość
- nastawienie na rozwój
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- umiejętność współpracy
 Wymagane dokumenty: - CV
- list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat)
- dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
 Powyższe dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty. Dodatkowe informacje: - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie sprawdzenie wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy
- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- miejsce wykonywania pracy:
 Inspektorat ZUS w Łodzi
 ul. Lipiec Reymontowskich 11
 91-120 Łódź
 
- 
                        Termin, do którego należy składać dokumenty 12-11-2025 
- 
                        Oferujemy - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- system szkoleń
- atrakcyjne godziny pracy
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
 Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wyposażenie stanowiska pracy: - sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy.
 Warunki wykonywania pracy: - spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 4-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
 
  
    
      Klauzula informacyjna RODO dla
        kandydatów (plik pdf, 456 kb)
  
  
 Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
  14:29
 Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29
