Stanowisko ds. rozliczeń
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Kielcach
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Rozliczeń Kont Płatników Składek
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Kielcach ul. Piotrkowska 27
-
Adres miejsca pracy
ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce
-
Województwo
świętokrzyskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. rozliczeń
-
Zadania
CEL ISTNIENIA STANOWISKA:
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie: średnie
Mile widziane:
- wykształcenie: wyższe - profil wykształcenia pożądanego: nauki społeczne, gospodarka i prawo
- doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymiWymagania dodatkowe:
- Znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- Znajomość Ustawy Ordynacja podatkowa
- Znajomość Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
- Znajomość programów komputerowych: MS Word i MS Excel: poziom podstawowy
- Orientacja na cel
- Orientacja na jakość
- Komunikacja
- Współpraca
- Nastawienie na rozwójWymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie kandydat się ubiega,
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (np. skan świadectwa ukończenia liceum/technikum - proszę nie przesyłać świadectwa z wynikami maturalnymi).
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
03-12-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- umowę o pracę na czas zastępstwa - poszukujemy 2 pracowników
- skontaktujemy się e-mailowo tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- dokumenty niekompletne, niezgodne z wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- przewidujemy proces rekrutacyjny obejmujący test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną
- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek A - 5 kondygnacyjny, budynek B - 4 kondygnacyjny, budynek C - 7 kondygnacyjny, budynek D - 2 kondygnacyjny, budynek K - 2 kondygnacyjny,
- pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych w Budynku A,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- winda ( brak w budynku B i D ),
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29