Stanowisko ds. wypłat i statystyki
Szczegóły oferty pracy
- 
                        Nazwa jednostki organizacyjnej ZUS Oddział w Kielcach 
- 
                        Nazwa komórki organizacyjnej Wydział Wypłaty Emerytur i Rent 
- 
                        Miejsce pracy ZUS Oddział w Kielcach ul. Kolberga 2a 
- 
                        Adres miejsca pracy ul. Kolberga 2a, 25-620 Kielce 
- 
                        Województwo świętokrzyskie 
- 
                        Nazwa stanowiska Stanowisko ds. wypłat i statystyki 
- 
                        Zadania Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Zapewnia przygotowanie danych i dokumentacji dotyczącej wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczenia społecznego oraz innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji. 
- 
                        Wymagania Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy: Niezbędne: - wykształcenie średnie.
 Mile widziane: - wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja publiczna, polityka społeczna, zarządzanie);
- minimum 1 rok pracy związanej ze świadczeniami emerytalno-rentowymi.
 Wymagania dodatkowe: - znajomość ustaw: Ustawy o emeryturach i rentach z FUS oraz Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych;
- znajomość KPA w zakresie prowadzenia postępowania administracyjnego;
- umiejętność obsługi pakietu MS Office;
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych;
- umiejętność współpracy z innymi;
- rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji;
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej;
- rzetelność, komunikatywność.
 Wymagane dokumenty: - CV;
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat;
- skan dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
 Miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty. Dodatkowe informacje: - oferty niekompletne nie będzie rozpatrywane;
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane;
- skontaktujemy się e-mailowo tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną.
 
- 
                        Termin, do którego należy składać dokumenty 12-11-2025 
- 
                        Oferujemy Oferujemy: umowę o pracę na czas zastępstwa. Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnością. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnością. Warunki pracy: Wyposażenie stanowiska pracy: - sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
 Warunki wykonywania pracy: - spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- budynek 6 kondygnacyjny,
- pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych na każdej kondygnacji,
- wejście dla osób z niepełnosprawnościami wejściem nr B i wewnętrzną windą,
- drzwi nie otwierają się automatycznie,
- winda,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
 
  
    
      Klauzula informacyjna RODO dla
        kandydatów (plik pdf, 456 kb)
  
  
 Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
  14:29
 Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29
