Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Koszalinie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Koszalinie
-
Adres miejsca pracy
ul. Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin
-
Województwo
zachodniopomorskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
-
Zadania
Zadania: Zapewnienie realizacji zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w terenowych jednostkach organizacyjnych.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
• wykształcenie wyższe
• minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze inwestycji i remontówMile widziane:
• wykształcenie wyższe: budownictwo, instalacje elektryczne lub instalacje sanitarne
• umiejętność pracy w programie AutoCAD będzie dodatkowym atutemDo zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. zarządzania nieruchomościami należy m.in.:
• realizacja zadań związanych z działalnością inwestycyjną i remontową oraz z zakresu budowy i zakupów środków trwałych dla oddziału i podległych inspektoratów, w tym:
- opracowanie projektu planu inwestycyjnego, remontowego i zakupów środków trwałych, sporządzanie wniosków inwestycyjnych, remontowych i zakupowych
- utrzymywanie eksploatowanych budynków w stanie sprawności technicznej, w tym prowadzenie spraw związanych z:
- remontami okresowymi, naprawami bieżącymi i konserwacjami oraz remontami awaryjnymi
- przeglądami okresowymi stanu technicznego obiektów i przeglądami gwarancyjnymi
- utrzymaniem w sprawności technicznej sieci, instalacji, urządzeń
- wdrażaniem rozwiązań technicznych prowadzących do obniżenia kosztów eksploatacji użytkowanych obiektów
• zawieranie umów z zakresu zadań realizowanych na tym stanowisku, monitorowanie ich realizacji oraz rozliczanie faktur
• kompletowanie właściwej dokumentacji z zakresu realizowanych zadań.Realizacja niektórych zadań wiąże się z koniecznością odbywania podróży służbowych do inspektoratów.
Jeśli posiadasz kompetencje:
• znajomość podstaw ustawy prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy
• znajomość podstaw ustawy prawo zamówień publicznych
• umiejętność obsługi pakietu MS Office (MS Word, MS Excel)
• radzenie sobie w trudnych sytuacjach
• rozwiązywanie problemów
• podstawowa znajomość kosztorysowaniato zapraszamy do aplikowania przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty ew. korespondencyjnie na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Koszalinie
ul. Fałata 30, 75-434 Koszalin
Wydział Kadrowo-Płacowy
Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat
• CV
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe, staż pracyW przypadku składania dokumentów w formie papierowej należy dołączyć własnoręcznie podpisaną klauzulę o treści: 'Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.'
Jeżeli jesteś zainteresowany/a udziałem w przyszłych rekrutacjach, prosimy o zamieszczenie w swojej ofercie oświadczenia o następującej treści: 'Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym do potrzeb przyszłych rekrutacji.'
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce 'Praca w ZUS'.
Dodatkowe informacje:
• proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
• skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
• nadesłanych dokumentów nie zwracamy
• oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
• za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji (formularz aplikacyjny)/wpływu korespondencji do Oddziału ZUS w Koszalinie w godzinach urzędowania -
Termin, do którego należy składać dokumenty
03-12-2025
-
Oferujemy
Zachęcamy do składania dokumentów, oferując:
• umowę o pracę
• stabilne zatrudnienie
• możliwość rozwoju zawodowego
• świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
• bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
• atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZUDo składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
• sprzęt komputerowy
• sprzęt biurowyWarunki wykonywania pracy:
spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, konieczność poruszania się po całym obiekcie, konieczność odbywania podróży służbowych, budynek 4-kondygnacyjny z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze, wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika, drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29