Stanowisko ds. finansów Funduszy 33.2025
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Rachunkowości i Finansów
-
Miejsce pracy
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Adres miejsca pracy
ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań
-
Województwo
wielkopolskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. finansów Funduszy 33.2025
-
Zadania
Zapewnia płynność finansową Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, Funduszu Emerytur Pomostowych i Funduszu Alimentacyjnego w stanie likwidacji w oddziale.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie (finanse, ekonomia)
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, bankowość, administracja)
- minimum 1 rok pracy związanej z finansami i/lub ekonomią
Wymagania dodatkowe:
- znajomość Ustawy o rachunkowości, znajomość Ustawy o finansach publicznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel, orientacja na jakość, komunikacja, współpraca, elastyczność, nastawienie na rozwój
- rozwiązywanie problemów, radzenie sobie w trudnych sytuacjach
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny z podaniem numeru oferty 33.2025
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole ofert zamieszczonej na głównej stronie ZUS (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS"
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji.
Dodatkowe informacje:
Poszukujemy 1 pracownika na stanowisko na umowę na czas zastępstwa.
Nabór będzie składał się z testu wiedzy i/lub rozmowy kwalifikacyjnej z elementami wywiadu kompetencyjnego - przeprowadzonej w Oddziale lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line.
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
Oferty bez wymaganych dokumentów oraz złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
18-03-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZUWarunki Pracy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- budynek 6 -kondygnacyjny z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 lub 2 piętrze
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Lista kandydatów:
Sylwia Ciesielska, Czapury
Wyniki rekrutacji:
Rekrutacja zakończona niepowodzeniem. W wyniku rekrutacji nie wyłoniono kandydata do zatrudnienia.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29