Stanowisko ds. rozliczeń
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Tomaszowie Mazowieckim
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Rozliczeń Kont Płatników Składek
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Opocznie
-
Adres miejsca pracy
ul. Moniuszki 1, 26-300 Opoczno
-
Województwo
łódzkie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. rozliczeń
-
Zadania
Pracownik zatrudniony na stanowisku ds. rozliczeń zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
-
Wymagania
Wymagania formalne:
Niezbędne:- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów o ochronie danych osobowych,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Jeśli posiadasz poniższe kompetencje: komunikacja, współpraca, elastyczność, orientacja na cel i jakość, nastawienie na rozwój, radzenie sobie w trudnych sytuacjach, rozwiązywanie problemów to zachęcamy Cię do składania dokumentów.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat,
- skany dokumentów potwierdzających niezbędne wykształcenie,
- tylko w przypadku przesłania dokumentów pocztą - oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (wzór klauzuli zamieszczony jest na końcu ogłoszenia).
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty lub korespondencyjnie na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Tomaszowie Mazowieckim
ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 40/42 97-200 Tomaszów MazowieckiMiejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Opocznie, ul. Moniuszki 1, 26-300 Opoczno.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim.
Dodatkowe informacje: Umowa o pracę na czas określony, w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz przeprowadzenie testu sprawdzającego wiedzę niezbędną na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu. Skontaktujemy się z kandydatami, którzy spełniają wymagania formalne. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru. Oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganych i podpisanych oświadczeń, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
19-03-2025
-
Oferujemy
Dodatkowe informacje: Umowa o pracę na czas określony, w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz przeprowadzenie testu sprawdzającego wiedzę niezbędną na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu. Skontaktujemy się z kandydatami, którzy spełniają wymagania formalne. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru. Oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganych i podpisanych oświadczeń, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferujemy:
- umowę o pracę na czas zastępstwa,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne. Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy: spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, konieczność poruszania się po całym obiekcie, konieczność odbywania podróży służbowych. Budynek Inspektoratu ZUS w Opocznie dostępny jest dla osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządów ruchu i poruszających się na wózkach inwalidzkich tylko na poziomie parteru. Brak windy lub innych urządzeń technicznych zapewniających transport na I piętro. Najbliższe miejsce parkingowe dla pojazdu osoby niepełnosprawnej znajduje się przed budynkiem szkoły podstawowej nr 2 w Opocznie ul. Inowłodzka ok. 20 m. Do budynku prowadzi utwardzony dojazd, a do głównych drzwi wejściowych prowadzi pochylnia, umożliwiająca wjazd do budynku osoby na wózku inwalidzkim przy pomocy opiekuna lub po wezwaniu pracownika ochrony. Przy drzwiach rozwieranych dwuskrzydłowych oznakowany dzwonek "pomoc osobie niepełnosprawnej"
Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie własnoręcznie podpisanej klauzuli o następującej treści:
"Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa."Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Jeżeli jesteś zainteresowany/a udziałem w przyszłych rekrutacjach, prosimy o zamieszczenie w swojej ofercie oświadczenia o następującej treści:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym do potrzeb przyszłych rekrutacji."Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".
Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania kandydatów spełniających wymagania formalne:
Anna Kwiatkowska, Klew
Magdalena Pecyna, Idzikowice
Katarzyna Poddębniak, Antoniówka
Anita Snochowska, Paradyż
Angelika Stańczyk, Brzeźnica
Mateusz Ścierwicki, KozeninWyniki rekrutacji:
Imię, nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata:
Magdalena Pecyna, IdzikowiceKomisja rekrutacyjna zarekomendowała Panią Magdalenę Pecynę do zatrudnienia na stanowisko ds. rozliczeń. Kandydatka spełniła w najwyższym stopniu oczekiwania komisji pod względem wymagań na to stanowisko, tj. wiedzy oraz motywacji do pracy. Wybrana kandydatka najlepiej wpisuje się w oczekiwany na tym stanowisku profil kandydatki do pracy.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29