Stanowisko ds. zasiłków_Olszyn (zastępstwo)
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Olsztynie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Zasiłków
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Olsztynie
-
Adres miejsca pracy
Pl. Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn
-
Województwo
warmińsko-mazurskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. zasiłków_Olszyn (zastępstwo)
-
Zadania
Opis stanowiska: Zapewnia opracowanie spraw i wydawanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego wypłacanego przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych i płatników składek (świadczeń krótkoterminowych) oraz zasiłków pogrzebowych wypłaconych przez Zakład. Wydaje również decyzje w sprawie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń krótkoterminowych.
Zadania:
- ustala prawo do świadczeń pieniężnych z ubezpieczeń społecznych w razie choroby i macierzyństwa oraz zasiłków pogrzebowych z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, w tym opracowuje korespondencję w takich sprawach,
- ustala prawo do świadczeń podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych, w tym opracowuje korespondencję w takich sprawach,
- dokonuje potrąceń z wypłacanych świadczeń na wniosek podmiotów zewnętrznych i wewnętrznych,
- opracowuje decyzje w sprawie prawa i wypłaty świadczeń wypłacanych przez Zakład, w tym decyzje dotyczące świadczenia rehabilitacyjnego oraz decyzje wydawane w wyniku kontroli orzekania o czasowej niezdolności do pracy.
-
Wymagania
Wymagania formalne:
niezbędne:
- wykształcenie średnie
mile widziane:- wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne)
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
- znajomość przepisów Ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych
- znajomość przepisów Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych w zakresie wypłaty zasiłków pogrzebowych oraz potrąceń i egzekucji ze świadczeń
- znajomość przepisów Ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na klienta oraz na cel i jakość
- umiejętność współpracy, komunikacja, elastyczność
- umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- nastawienie na rozwój
Dodatkowe informacje: proces rekrutacyjny będzie obejmował selekcję dokumentów, sprawdzenie wiedzy z zakresu znajomości wymaganych przepisów (w formie pisemnej lub ustnej) oraz rozmowę kwalifikacyjną.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny z zaznaczeniem stanowiska o jakie ubiega się kandydat,
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając "Aplikuj" na dole oferty. Telefon kontaktowy w razie pytań 89 52 12 443
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne. Złożonych dokumentów nie zwracamy. Oferty niekompletne, złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
20-03-2025
-
Oferujemy
- umowę o pracę na czas zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy
- możliwość rozwoju poprzez realizację ciekawych zadań
- podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach
- szeroki pakiet socjalny
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy: spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, wiążą się z koniecznością poruszania się po całym obiekcie, wiążą się z koniecznością odbywania podróży służbowych, budynek 4-kondygnacyjny z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze, przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia.
Ogłoszenie listy kandydatów:
- Małgorzata Dunajska, Olsztyn
- Daria Gejda, Olsztyn
- Włodzimierz Graba, Olsztyn
- Sylwia Jaszkiewicz, Olsztyn
- Monika Kamper, Olsztyn
- Daria Kądziela, Olsztyn
- Marzanna Koncewicz, Olsztyn
- Katarzyna Małolepsza, Olsztyn
- Joanna Mroczka, Olsztyn
- Marta Sadowska, Myki
- Ewelina Starzyńska, Olsztyn
- Kaja Staszkiewicz, Olsztyn
- Jakub Subocz, Górowo Iławeckie
- Małgorzata Wróblewska, Olsztyn
- Izabela Zadroga, Olsztyn
- Urszula Zając, Olsztyn
Ogłoszenie wyników naboru:
Daria Gejda, Olsztyn
Komisja rekrutacyjna rekomenduje Panią Darię Gejda na stanowisko ds. zasiłków z uwagi na zaprezentowaną wiedzę z zakresu wymaganych zagadnień, jak również motywację do pracy na tym stanowisku. Komisja oceniła kwalifikacje, kompetencje oraz wiedzę Kandydatki jako adekwatne i spełniające oczekiwania do zatrudnienia na ww. stanowisku.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29