Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS I Oddział w Warszawie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 2
-
Miejsce pracy
ZUS I Oddział w Warszawie
-
Adres miejsca pracy
ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
-
Zadania
Cel istnienia stanowiska
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
Wymagania dodatkowe
- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel/orientacja na jakość
- komunikacja
- współpraca
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
- rozwiązywanie problemów
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat, w razie możliwości ze wskazaniem adresu e-mail lub nr telefonu
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
Dodatkowe informacje
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
- oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
Dokumenty należy przesyłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
19-08-2025
-
Oferujemy
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- system premiowy
- ruchomy czas pracy
- szansę budowania własnych kompetencji i współpracy zespołowej
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- budynek 4-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych
na 1,2 lub 3 piętrze - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:
Oskar Dobosz, Warszawa
Maria Gabińska, Warszawa
Bożena Gawlik, Warszawa
Beata Kobryń, Pruszków
Monika Krewniak, Warszawa
Jolanta Kucharska, Warszawa
Beata Latek, Łosiewice
Monika Marszał, Kobyłka
Renata Patejuk, Biała Podlaska
Iwona Pesta, Legionowo
Agnieszka Pińkowska, Chynów
Agnieszka Szarpak, Warszawa
Hanna Szulecka-Front, Warszawa
Michał Wódkowski, Warszawa
Wyniki rekrutacji:
Rekrutacja zakończona niepowodzeniem. W wyniku rekrutacji nie wyłoniono kandydata do zatrudnienia.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29