Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Koszalinie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 1
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Szczecinku
-
Adres miejsca pracy
ul. P. Skargi 1, 78-400 Szczecinek
-
Województwo
zachodniopomorskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
-
Zadania
Zadania: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
• wykształcenie średnie.Mile widziane:
• wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia).
Jeśli posiadasz poniższe kompetencje:
• podstawową znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
• podstawową znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i rozporządzeń do tej ustawy,
• umiejętność obsługi pakietu MS Office,
• orientację na klienta,
• rozwiązywanie problemów,
• radzenie sobie w trudnych sytuacjach.To zapraszamy do aplikowania przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty ew. korespondencyjnie na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych,
Oddział w Koszalinie
ul. Fałata 30, 75-434 Koszalin
Wydział Kadrowo-Płacowy
Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat,
• CV,
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
W przypadku składania dokumentów w formie papierowej należy dołączyć własnoręcznie podpisaną klauzulę o treści : "Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa."
Jeżeli jesteś zainteresowany/a udziałem w przyszłych rekrutacjach, prosimy o zamieszczenie w swojej ofercie oświadczenia o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym do potrzeb przyszłych rekrutacji."
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".
Dodatkowe informacje:
• proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu,
• skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
• nadesłanych dokumentów nie zwracamy,
• oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
• za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji (formularz aplikacyjny)/wpływu korespondencji do Oddziału ZUS w Koszalinie w godzinach urzędowania,
• miejsce świadczenia pracy:
Inspektorat ZUS w Szczecinku
Plac Wolności 18
78-400 Szczecinek -
Termin, do którego należy składać dokumenty
16-02-2025
-
Oferujemy
Zachęcamy do składania dokumentów, oferując:
• umowę o pracę,
• stabilne zatrudnienie,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
• bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów,
• atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
• sprzęt komputerowy,
• sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, konieczność poruszania się po całym obiekcie, konieczność odbywania podróży służbowych, budynek czterokondygnacyjny z pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze, drzwi do budynku otwierają się automatycznie, w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:
Marlena Ambrożewicz, Szczecinek
Aleksandra Baran, Szczecinek
Joanna Cembrowska, Szczecinek
Paulina Chmielewska, Borne Sulinowo
Izabela Domalewska, Szczecinek
Agnieszka Domieniuk, Szczecinek
Emilia Drewniak, Szczecinek
Agata Droszcz, Szczecinek
Estera Dziadek, Szczecinek
Anna Grzeszczuk, Szczecinek
Paulina Jaroszewicz, Szczecinek
Ewelina Jasnoch, Szczecinek
Daria Komoń, Szczecinek
Małgorzata Kowalska, Szczecinek
Katarzyna Kwiatek-Chojnicka, Szczecinek
Agnieszka Lewandowska, Szczecinek
Izabela Ludwiczak, Szczecinek
Karolina Nowakowska, Szczecinek
Paulina Ostrowska, Mieszałki
Lilia Pacek, Grochowiska
Ewa Peciak, Szczecinek
Karolina Rogozińska, Szczecinek
Justyna Rozperska, Szczecinek
Agata Skibińska, Szczecinek
Jan Sławiński, Szczecinek
Radosław Stańczyk, Szczecinek
Bożena Szeról, Turowo
Sara Szymańska, Szczecinek
Paulina Terechów-Kuca, Szczecinek
Magdalena Tutus, Szczecinek
Monika Wasylczyszyn, Szczecinek
Joanna Zielińska, Zegrze Pomorskie
Aleksandra Ziółkowska, SzczecinekWyniki naboru:
Komisja rekrutacyjna rekomenduje Panią Izabelę Domalewską na stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji z uwagi na zaprezentowaną wiedzę z zakresu wymaganych zagadnień, jak również motywację do pracy na tym stanowisku. Komisja oceniła kwalifikacje, kompetencje oraz wiedzę kandydata jako adekwatne i spełniające oczekiwania do zatrudnienia na ww. stanowisku.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29