Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na uslugi spoleczne i inne szczególne uslugi o wartosci ponizej wyrazonej w zlotych równowartosci kwoty 750 000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
19 czerwca 2019 11:12
-
Kategoria zakupowa
Usługi sportowe, rekreacyjne, zdrowotne, hotelarskie, transportowe
-
Tytuł postępowania
Świadczenie usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników I Oddziału ZUS w Łodzi
-
Nazwa zamawiającego
ZUS I Oddział w Łodzi
-
Adres zamawiającego
90-431 Łódź, ul. Zamenhofa 2
-
Województwo
łódzkie
-
Numer postępowania
210000/271/4/2019-ZAP
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
92.33.00.00-3 usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne
92.61.00.00-0 usługi świadczone przez ośrodki sportowe -
Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wielkości lub zakresu oraz terminu realizacji zamówienia (syntetycznie)
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług rekreacyjno – sportowych dla minimalnej liczby 160 pracowników i maksymalnej liczby 200 pracowników I Oddziału ZUS w Łodzi w sposób zapewniający im nielimitowany dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych będących w ofercie Wykonawcy na terenie kraju, w szczególności na terenie miejscowości: Łódź, Kutno, Łowicz, Zgierz, Brzeziny, Łęczyca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Istotnych Warunkach Zamówienia.
Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia – od daty podpisania umowy do 31.12.2019 r. -
Kryteria oceny ofert
Cena brutto oferty (C)– 70%
Ilość dostępnych obiektów sportowo – rekreacyjnych na terenie miejscowości: Łódź, Kutno, Łowicz, Zgierz, Brzeziny, Łęczyca (D) – 30%
Oferty będą oceniane punktowo według zasad szczegółowo opisanych w Istotnych Warunkach Zamówienia. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt., tj.
a) za cenę oferty: 70 pkt,
b) za ilość dostępnych obiektów sportowo – rekreacyjnych na terenie miejscowości: Łódź, Kutno, Łowicz, Zgierz, Brzeziny, Łęczyca: 30 pkt.
Zamawiający wybierze ofertę z najwyższą łączną liczbą punktów, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub inny dokument określający warunki zamówienia
-
Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
ZUS I Oddział w Łodzi
ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, parter, stanowisko - dziennik podawczy -
Termin składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
5 lipca 2019 12:00
-
Dodatkowe informacje
Miejsce i termin otwarcia ofert:
ZUS I Oddział w Łodzi
ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, piętro XI, pok. 1112B
dnia 05.07.2019 r. o godz. 13:30
Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia02 lipca 2019 08:31
-
Wyjaśnienia lub modyfikacje SIWZ
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia02 lipca 2019 08:37
-
Szczegóły zmiany
Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia02 lipca 2019 13:51
-
Wyjaśnienia lub modyfikacje SIWZ
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia10 lipca 2019 10:04
-
Szczegóły zmiany
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia30 lipca 2019 13:02
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia08 sierpnia 2019 14:01
-
Nazwa albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego
VANITYSTYLE Sp. z o.o.
ul. JASNA 24
00-054 WARSZAWA