Funkcja ds. przyznawania i wypłat zasiłków
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Zabrzu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Zasiłków
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Zabrzu
-
Adres miejsca pracy
ul. Szczęść Boże 18, 41-800 Zabrze
-
Województwo
śląskie
-
Nazwa stanowiska
Funkcja ds. przyznawania i wypłat zasiłków
-
Zadania
Cel istnienia funkcji
Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.
-
Wymagania
Wymagania formalna określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne)
- minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługą finansową
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
- podstawowa znajomość ustawy o świadczeniach przysługujących z ubezpieczenia społecznego z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych
- podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach w zakresie uprawnień do zasiłku pogrzebowego
- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, wymagana umiejętność obsługi pakietu MS Office
Jeśli posiadasz poniższe kompetencje:
- komunikatywność, nastawienie na współpracę
- umiejętność rozwiązywania problemów
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
to zapraszamy do aplikowania/przesyłania dokumentów przez formularz aplikacyjny (Aplikuj na dole oferty)
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem nazwy komórki organizacyjnej oraz stanowiska, o jakie ubiega się kandydat
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test/sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
- skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji (formularz aplikacyjny)
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
04-06-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- 4 etaty
- umowa o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Do składania ofert zapraszamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- stanowisko, pomieszczenia, budynek IV piętrowy nie są w pełni dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (winda i pomieszczenia sanitarne są dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami)
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych w Zabrzu, ul. 3-go Maja 8
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami