Stanowisko ds. nadzoru kontroli
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Kontroli Płatników Składek
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. nadzoru kontroli
-
Zadania
Zakres zadań:
- analizuje wydawane decyzje i realizację wyników kontroli na podstawie ustaleń zawartych w protokole kontroli płatnika składek
- przeprowadza analizy wyników kontroli i ich wyniki przedkłada Głównemu Inspektorowi Kontroli Zakładu, tworzy projekty odpowiedzi na skargi i wnioski płatników składek i ubezpieczonych oraz instytucji zewnętrznych
- tworzy projekty postanowień i decyzji Prezesa Zakładu, w szczególności w zakresie złożonych odwołań i zażaleń wynikających z uprawnień przedsiębiorców w toku kontroli
- przygotowuje projekty stanowiska departamentu na skargi płatników składek do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, skargi kasacyjne do Naczelnego Sądu Administracyjnego
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (prawo, administracja)
- doświadczenie zawodowe (1 rok pracy związanej z obsługą prawną osób lub firm, minimum 2 lata pracy związanej z kontrolą płatników składek)
Wymagania dodatkowe:
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja
- współpraca
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
- podejmowanie decyzji
- rozwiązywanie problemów
- innowacyjność
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny 'Aplikuj', znajdujący się na dole oferty
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- oferty niekompletne tj. niezawierające skanu, któregokolwiek wymaganego dokumentu nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
20-05-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność wykonywania pracy poza biurem
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 0 piętrze
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami