Funkcja ds. finansów Zakładu 15_2024
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Gorzowie Wielkopolskim
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Rachunkowości i Finansów
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Gorzowie Wielkopolskim
-
Adres miejsca pracy
ul. Sikorskiego 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski
-
Województwo
lubuskie
-
Nazwa stanowiska
Funkcja ds. finansów Zakładu 15_2024
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku:
- zapewnia bieżącą płynność finansową na rachunkach Zakładu w Oddziale;
- obsługuje rachunki bankowe Zakładu w Oddziale, w tym współpracuje z bankami w tym zakresie;
- opracowuje dokumenty finansowe z zakresu działalności bieżącej Zakładu i działalności Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz przekazuje je do właściwych komórek oddziału;
- realizuje dyspozycje przelewu, w tym listy propozycji płatności z rachunków Zakładu, wadiów i Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, Egzekucyjnego, Egzekucyjnego Depozyt, na podstawie zatwierdzonych dokumentów źródłowych;
- opracowuje wyciągi bankowe z rachunków bankowych Zakładu, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, wadiów, Egzekucyjnego, Egzekucyjnego Depozyt, VAT i przekazuje je do odpowiednich komórek w oddziale;
- sporządza zapotrzebowanie na środki finansowe Zakładu;
- uczestniczy w efektywnym lokowaniu wolnych środków finansowych na rachunkach oddziału nie podlegających konsolidacji;
- sporządza i realizuje przekazy na adres odbiorcy w dedykowanej aplikacji;
- prowadzi gospodarkę w zakresie czeków gotówkowych;
- ewidencjonuje i przechowuje depozyty;
- tworzy i przechowuje dowody księgowe prowadzone w wydziale.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, bankowość, administracja)
- minimum 1 rok pracy związanej z finansami i/lub ekonomią
Dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- znajomość obowiązujących wewnętrznych procedur dotyczących prowadzenia ksiąg
rachunkowych- polityki rachunkowości oraz instrukcji kontroli i obiegu dowodów
księgowych ZUS jako osoby prywatnej - mile widziana znajomość obsługi programów finansowo-księgowych SAP
- rozwiązywanie problemów
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja
- współpraca
- nastawienie na rozwój
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o które ubiega się kandydat oraz numeru oferty: 15.2024.KAD
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie niezbędne i pożądane oraz doświadczenie zawodowe
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz rekrutacyjny Aplikuj - na dole oferty (HRlink.pl)
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 kandydata
- złożonych dokumentów nie zwracamy
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane
- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne
- dokumentacja niekompletna, niepodpisana, bez wymaganej klauzuli nie będzie uwzględniona
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów kandydatów
- rozmowę kwalifikacyjną
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
24-05-2024
-
Oferujemy
Warunki pracy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób
z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób
z niepełnosprawnościami
Lista kandydatów: spełniających wymagania formalne:
- Marcin Łakomy; Gorzów Wlkp.
- Justyna Bocheńska; Gorzów Wlkp.
- Angelika Mrok; Gorzów Wlkp.
- Klaudia Wysoczańska; Mościce
- Irena Krasowska, Gorzów Wlkp.
- Agata Bagińska; Gorzów Wlkp.
- Dorota Ziemba; Gorzów Wlkp.
Wyniki naboru:
- Dorota Ziemba; Gorzów Wlkp.
Pani Dorota Ziemba jest osobą otwartą, komunikatywną, zdecydowaną i opanowaną, o wysokiej kulturze osobistej. Posiada wiedzę z zagadnień merytorycznych i przepisów wymaganych do pracy na danym stanowisku. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej dała się poznać jako osoba ambitna, samodzielna, konsekwentna w działaniu i ukierunkowana na osiągnięcie celu. Jest otwarta na podnoszenie kwalifikacji oraz własny rozwój zawodowy. Wpisuje się w model kompetencyjny określony dla stanowiska.