Stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Szczecinie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Zasiłków
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Myśliborzu
-
Adres miejsca pracy
ul. Witolda Pileckiego 29, 74-300 Myślibórz
-
Województwo
zachodniopomorskie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne)
- minimum 6 m-cy pracy związanej z obsługą finansową
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
- podstawowa znajomość Ustawy o świadczeniach przysługujących z ubezpieczenia społecznego z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel i jakość
- umiejętność komunikacji i współpracy
- orientacja na klienta
- umiejętność rozwiązywania problemów
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o które ubiega się kandydat i wskazaniem nr oferty 43/24/z
- kserokopie lub skany dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz staż pracy
-
dla ofert papierowych wymagane jest własnoręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji wg wzoru:
'Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.'
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty lub wysłać pocztą na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział ZUS w Szczecinie
ul. Jana Matejki 2270-530 Szczecin
Wydział Kadrowo - Płacowy z dopiskiem 'oferta pracy nr 43/24/z
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz aplikacyjny lub datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Szczecinie.
Dodatkowe informacje:
- umowa o pracę zawarta na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy
- oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będą rozpatrywane
- dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie formalną ocenę dokumentów oraz rozmowę kwalifikacyjną
- miejsce wykonywania pracy: ZUS O/Szczecin Inspektorat ZUS w Myśliborzu ul. W. Pileckiego 29
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
02-04-2024
-
Oferujemy
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Warunki pracy:
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- budynek 1 piętrowy z pomieszczeniem sanitarnym na parterze dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami;
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze budynku;
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia; w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Lista kandydatów:
1. Anna Grudzińska, Myślibórz
2. Milena Majewska, Myślibórz
3. Sabina Bogaczewicz, Myślibórz
Wyniki naboru:
1. Sabina Bogaczewicz, Myślibórz
Uzasadnienie wyników naboru:
Pani Sabina Bogaczewicz jest osobą komunikatywną, opanowaną, która nie boi się nowych wyzwań zawodowych. Posiada dużą motywację do podjęcia zatrudnienia na proponowanym stanowisku. Otwarta na podnoszenie kwalifikacji oraz własny rozwój zawodowy. Umiejętnie rozwiązuje problemy i radzi sobie w trudnych sytuacjach. Jest zorientowana na klienta oraz na cel i jakość wykonywanych zadań. Wpisuje się w model kompetencyjny określony dla stanowiska.