Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Ogłoszenie o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130 000 zł
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
2 marca 2021 07:05
-
Tytuł zamówienia
Usługa polimeryzacji w I Inspektoracie ZUS we Wrocławiu przy ul. Reymonta 4/6.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział we Wrocławiu
-
Adres zamawiającego
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
ul. Pretficza 11
50-930 Wrocław -
Województwo
dolnośląskie
-
Numer postępowania
8000379191
-
Treść zapytania publicznego
-
Termin składania ofert
9 marca 2021 10:00
Wyjaśnienia i modyfikacje zapytania publicznego lub informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia03 marca 2021 10:32
-
Wyjaśnienia i modyfikacje zapytania publicznego lub informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Wyjaśnienia i modyfikacje zapytania publicznego lub informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia08 marca 2021 10:28
-
Wyjaśnienia i modyfikacje zapytania publicznego lub informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia10 marca 2021 13:28
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania