Ścieżka nawigacji

Aktualności

Nowa Sala Obsługi Klientów w Wyszkowie

Uroczyste otwarcie nowej sali obsługi klientów ZUS, w obecności lokalnych władz samorządowych odbyło się 3 stycznia. Remont, który przystosował lokal przy ul. Chopina 9 do potrzeb i standardów sal obsługi klientów ZUS, trwał niemal 3 miesiące.

- Cieszę się, że mieszkańcy Wyszkowa mają w Nowym Roku powody do zadowolenia. Tą nowo otwartą salą podnosimy lokalnej społeczności standard obsługi świadczony przez instytucje publiczne. To klient jest sensem istnienia instytucji takiej jak ZUS i komfort jego obsługi oraz sprawność w załatwianiu jego spraw musi leżeć w centrum naszej uwagi  – mówiła podczas uroczystego otwarcia Sali obsługi prof. Gertruda Uścińska, prezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Inspektorat ZUS w Wyszkowie od wielu lat borykał się z problemami lokalowymi. Poprzednia sala obsługi klientów, która znajdowała się w holu „strefy wejściowej” inspektoratu, pozwalała na funkcjonowanie jedynie 6 stanowisk obsługi, co było zbyt małą liczbą w zestawieniu z ilością załatwianych w inspektoracie spraw.

- Nowy lokal umożliwił stworzenie 9 nowoczesnych stanowisk obsługi, które skrócą czas oczekiwania klientów. Otwarta dziś sala obsługi stwarza doskonałe warunki obsługi osób niepełnosprawnych. Dogodny dojazd, brak barier architektonicznych, wejście usytuowane na poziomie chodnika, do tego w bezpośredniej odległości znajdują się  miejsca parkingowe – mówi Beata Pawlińska-Wiak, dyrektor Oddziału ZUS w Płocku.

Klienci ZUS mogą korzystać z nowo otwartej placówki w poniedziałki w godz. 08.00-18.00 oraz od wtorku do piątku w godz. 08.00-15.00.

Piotr Olewiński
Regionalny Rzecznik Prasowy ZUS województwa mazowieckiego