Stanowisko ds. rozliczeń
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział we Wrocławiu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Rozliczeń Kont Płatników Składek 2
-
Miejsce pracy
ZUS I Inspektorat we Wrocławiu
-
Adres miejsca pracy
ul. Reymonta 4/6, 50-225 Wrocław
-
Województwo
dolnośląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. rozliczeń
-
Zadania
Cel istnienia funkcji:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnienia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, gospodarka, administracja)
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymiWymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat)
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenieDodatkowe informacje:
- poszukujemy pracownika na umowę na czas zastępstwa
- skontaktujemy się drogą mailową tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywaneDokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
08-08-2024
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- radzącą sobie w sytuacjach trudnychto zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZUDo aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
- przy wejściu do budynku jest pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.Lista kandydatów, którzy spełniają wymogi formalne określone dla stanowiska pracy:
Beata Żmijewska-Kołtun, Wrocław
Anna Strączkiewicz, Wrocław
Patryk Mazurkiewicz, Wrocław
Joanna Drabik, Wrocław
Paweł Roczyna, Wrocław
Marta Chuchla, Wrocław
Roksana Wysocka, Smolec
Patrycja Janowska, Wrocław
Magdalena Borowicz, Oława
Joanna Głowacka, Wrocław
Natalia Wiończyk, Wrocław
Ewa Brenda, Wrocław
Wyniki naboru:
Patryk Mazurkiewicz, Wrocław
Kandydat zachowywał się w sposób naturalny, opanowany. Utrzymywał kontakt wzrokowy. Zaprezentował się jako osoba komunikatywna, o dużej kulturze osobistej. Kandydat poszukuje pracy stabilnej, ale z możliwością rozwoju. Bardzo ceni dobrą atmosferę i współpracę. Posiada doświadczenie na stanowisku ds. administracyjnych i kadrowo-płacowych. Kandydat posiada wiedzę na temat zadań wykonywanych na tym stanowisku oraz znajomość zasad funkcjonowania systemu ubezpieczeń społecznych. Atutem jest doświadczenie zawodowe związane z obsługą programu Płatnik i PUE ZUS.