Stanowisko ds. zamówień publicznych
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Zamówień Publicznych
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. zamówień publicznych
-
Zadania
Na stanowisku ds. zamówień publicznych możesz rozwijać zawodową karierę będąc odpowiedzialnym za:
- przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w szczególności z obszaru IT dotyczących potrzeb komórek organizacyjnych Centrali oraz kategorii zamówień zarządzanych centralnie - do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych
- przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w szczególności o wartości powyżej progów UE
- przygotowanie, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji przydzielonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz zapewnienie prawidłowej obsługi prac komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
- opiniowanie i weryfikację wniosków zakupowych komórek organizacyjnych Centrali, w szczególności z obszaru IT - w zakresie kompletności oraz zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi aktami prawnymi
- opracowanie projektów ogłoszeń i informacji wymaganych dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przekazanie ich do publikacji - zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych
-
Wymagania
Jeśli spełniasz poniższe niezbędne wymagania:
- wykształcenie wyższe
- minimum 2 lata doświadczenia w stosowaniu prawa zamówień publicznych
- minimum 2 lata stażu pracy
Twoim atutem jest:
- wykształcenie wyższe (;;prawo, ekonomia, administracja, techniczne);;
- minimum 2-letnie doświadczenie w udzielaniu zamówień publicznych o wartości powyżej progów UE
- minimum 2-letnie doświadczenie pracy związanej ze stosowaniem przepisów prawa zamówień publicznych w obszarze IT
Posiadasz dodatkowe umiejętności:
- sprawność obsługi pakietu MS Office
- orientację na cel i jakość
- komunikatywność
- nastawienie na współpracę
- negocjowanie i wywieranie wpływu
- rozwiązywanie problemów
- radzenie sobie w sytuacjach trudnych
Prześlij nam dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
- skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny 'Aplikuj'
Co jeszcze trzeba wiedzieć:
- szukamy 2 pracowników
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (;przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line); i/lub sprawdzenie praktycznych umiejętności niezbędnych na stanowisku
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymaganie niezbędne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
06-10-2024
-
Oferujemy
U nas zyskasz:
- stabilne zatrudnienie
- atrakcyjne wynagrodzenie, system premiowy
- bogaty pakiet benefitów (;karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury);
- możliwość rozwoju poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów itp.
- udział w ciekawych projektach i zespołach roboczych związanych z zamówieniami publicznymi
- szansę budowania własnych kompetencji i współpracy zespołowej
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem wewnętrznym ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:
Waldemar Mróz
Elżbieta DąbrowskaWyniki rekrutacji:
Rekrutacja zakończona niepowodzeniem. W wyniku rekrutacji nie wybrano kandydata do zatrudnienia.