Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji ZASTĘPSTWO
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Radomiu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 1
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Radomiu
-
Adres miejsca pracy
ul. Czachowskiego 21 a, 26-600 Radom
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji ZASTĘPSTWO
-
Zadania
Zadania:
Pracownik zatrudniony na stanowisku ds. opracowania decyzji i korespondencji zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Wymagania mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel i jakość
- umiejętność współpracy, komunikacja, elastyczność
- umiejętność negocjowania i wywierania wpływu
- umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
- nastawienie na rozwój
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny z zaznaczeniem stanowiska, o które kandydat się ubiega,
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
Dokumenty należy przesłać poprzez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj (na dole oferty).
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce 'Praca w ZUS'.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w systemie.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
01-01-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- system premiowy
- dodatek stażowy
- bezpłatny udział w szkoleniach i kursach
- możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych współpracowników
- możliwość awansu zawodowego
- pakiet socjalny, m.in. dofinansowanie do zajęć sportowych, dofinansowanie do wypoczynku
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów kandydatów
- sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
- rozmowę kwalifikacyjną
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 kandydata
- umowa na czas zastępstwa
- skontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy
- dokumenty niekompletne lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- do składnia ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I, II i III piętrze
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami