Stanowisko ds. kontroli zarządczej i zarządzania strategicznego
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Kontrolingu
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. kontroli zarządczej i zarządzania strategicznego
-
Zadania
Jeśli jesteś osobą nastawioną na rozwój i współpracę, potrafisz rozwiązywać problemy i czerpiesz satysfakcję z tego, że potrafisz osiągnąć cel i radzisz sobie w trudnych sytuacjach, to szukamy właśnie Ciebie!
Jesteśmy jedną z największych instytucji w Polsce obsługującą miliony ubezpieczonych! I jednym z największych pracodawców! Połączmy siły! Wesprzyj nas swoją wiedzą i kompetencjami, a my pomożemy Ci w rozwoju. Możesz zyskać zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach którego będziesz współpracować z doświadczonymi fachowcami, oprócz wynagrodzenia premię kwartalną, pracę w przyjaznej atmosferze, w elastycznym czasie pracy i/lub hybrydowo oraz bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
Zakres zadań:
- udział w pracach nad opracowaniem, aktualizacją i operacjonalizacją strategii Zakładu uwzględniającej koncepcję zrównoważonego rozwoju oraz monitorowanie jej realizacji, w tym w zakresie przedsięwzięć strategicznych
- udział w budowie rozwiązań zmierzających do wzmocnienia obszaru kontroli zarządczej w Zakładzie, a także w pracach mających na celu uzyskanie zapewnienia o stanie kontroli zarządczej w Zakładzie oraz pracach nad projektem planu działalności Zakładu i sprawozdania z jego wykonania
- przeprowadzanie analiz strategicznych oraz sporządzanie raportów i informacji zarządczych dotyczących sytuacji wewnętrznej Zakładu oraz jego otoczenia
- weryfikacja inicjowanych i realizowanych w Zakładzie projektów w zakresie zgodności ze strategią Zakładu
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze kontroli zarządczej, zarządzania organizacją, zarządzania strategicznego, zarządzania projektami, prowadzenia analiz strategicznych oraz opracowywania raportów i informacji zarządczych
- minimum 2 lata stażu pracy
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, zarządzanie, finanse i rachunkowość, audyt, prawo)
- minimum 3lata pracy związanej z zarządzaniem strategicznym, zarządzaniem projektami, przygotowywaniem raportów i informacji zarządczych
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na jakość
- orientacja na cel
- negocjowanie i wywieranie wpływu
- umiejętność podejmowania decyzji
- umiejętność rozwiązywania problemów
- innowacyjność
Prosimy o nadesłanie następujących dokumentów:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
- skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
- skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu zawierającego okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line) i /lub sprawdzenie praktycznych umiejętności kandydata niezbędnych na danym stanowisku pracy
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne oraz oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
05-05-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z wewnętrznym klientem ZUS,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, natomiast drzwi do budynku, w którym zlokalizowane jest stanowisko pracy nie otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.