Stanowisko ds. ustalania świadczeń międzynarodowych i korespondencji
Szczegóły oferty pracy
- 
                        Nazwa jednostki organizacyjnej ZUS Oddział w Krakowie 
- 
                        Nazwa komórki organizacyjnej Wydział Realizacji Umów Międzynarodowych 
- 
                        Miejsce pracy ZUS Inspektorat Kraków - Łagiewniki 
- 
                        Adres miejsca pracy ul. Zakopiańska 33, 30-418 Kraków 
- 
                        Województwo małopolskie 
- 
                        Nazwa stanowiska Stanowisko ds. ustalania świadczeń międzynarodowych i korespondencji 
- 
                        Zadania Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy - opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia, zainteresowanych uzyskaniem lub zmianą świadczeń emerytalno-rentowych podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych.
 
- 
                        Wymagania Wymagania formalne -niezbędne na stanowisku pracy: - wykształcenie średnie
 Mile widziane: - wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, ubezpieczenia społeczne, prawo
- dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego na poziomie B1
 Wymagania dodatkowe - znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej Ustawy,
- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych,
- podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- orientacja na cel,
- orientacja na jakość,
- umiejętność komunikacji, współpracy,
- nastawienia na rozwój.
 Wymagane dokumenty: - CV,
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie kandydat się ubiega,
- skan dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (tzn. kopie świadectw ukończenia szkoły średniej, wyższej),
- skan dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- skan świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy.
 Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty. Proces rekrutacji obejmować będzie: - ocenę formalną dokumentów,
- sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu oraz rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Oddziału ZUS w Krakowie lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line).
 Dodatkowe informacje: - skontaktujemy się e-mailowo lub telefonicznie tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- przesłanych dokumentów nie zwracamy,
- do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- miejsce wykonywania pracy: ul. Zakopiańska 33.
 
- 
                        Termin, do którego należy składać dokumenty 13-11-2025 
- 
                        Oferujemy Oferujemy: - stabilne zatrudnienie - umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy,
- elastyczny czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 6.00 a 09.00),
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez pracę w zespole specjalistów z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz program szkoleń,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych,
- możliwość zakupu na preferencyjnych warunkach karty sportowej oraz pakietu medycznego w ramach grupowego ubezpieczenia pracownika,
- pakiet świadczeń socjalnych: dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie sportu i kultury, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach,
 Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wyposażenie stanowiska pracy: - sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
 Warunki wykonywania pracy: - spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.