Stanowisko ds. koordynacji usług IT w Wydziale Obsługi Helpdesk
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Centrum Informatyki
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Helpdesk – 4
-
Miejsce pracy
ZUS Centrum Informatyki w Opolu
-
Adres miejsca pracy
ul. Firmowa 1, 45-594 Opole
-
Województwo
opolskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. koordynacji usług IT w Wydziale Obsługi Helpdesk
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy
- koordynacja świadczenia usług IT dla dedykowanego Oddziału
- wsparcie informatyczne w zakresie I linii dla kierownictwa dedykowanego Oddziału ZUS
- realizacja przyjmowania, rejestracji i obsługi zgłoszeń od użytkowników końcowych
- odpowiedzialność za komunikację z Dyrekcją dedykowanego Oddziału a CI
- reagowanie na potrzeby dedykowanego Oddziału w zakresie obsługi i sprzętu IT
- nadzór nad pomieszczeniami związanymi z obsługą informatyczną
- uczestnictwo w Komitetach Oddziałowych
- koordynacja potrzeb i realizacja w zakresie planu finansowego obszaru IT dla dedykowanego Oddziału
- wspieranie komunikacji z kierownictwem dedykowanego Oddziału a Centralą oraz CI w zakresie obsługi informatycznej
- inicjowanie i udział w aktualizacji procesów i procedur z obszaru IT w przypadku konieczności zmian
- koordynacja na polecenie przełożonego działań realizowanych w obszarze informatyki przez pracowników firm zewnętrznych
- nadzór nad wykorzystaniem komputerów, laptopów, urządzeń drukujących i ich obciążenia w ramach dedykowanego Oddziału ZUS
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 4 lata ogólnego stażu pracy
- minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji zadań z zakresu I linii wsparcia IT, obsługi zgłoszeń
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (IT, ekonomia, zarządzanie, automatyka, robotyka, matematyka, elektronika, fizyka)
- minimum 1 rok pracy związanej z zarządzaniem systemami informatycznymi oraz zarządzaniem SAT IT
Wymagania dodatkowe:
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja
- współpraca
- nastawienie na rozwój
- rozwiązywanie problemów
- podejmowanie decyzji
Wymagane dokumenty ( w j. polskim)
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
- skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".
Miejsce składnia dokumentów
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
31-12-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- umowę o pracę na etat
- zatrudnienie w stabilnej firmie
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń
- możliwość pracy zdalnej
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Dodatkowe informacje
- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- dokumentacja niekompletna nie będzie rozpatrywana
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji i rozmowa kwalifikacyjna w formie zdalnej
- do składania podań zachęcamy osoby niepełnosprawne
Miejsce świadczenia pracy
Oddział ZUS w Szczecinie
ul. Matejki 22 lub ul. Citroena 2
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych