Stanowisko ds. realizacji zmian organizacyjnych - Aktualne ogłoszenia o pracę
Stanowisko ds. realizacji zmian organizacyjnych
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. realizacji zmian organizacyjnych
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- uczestniczy w formułowaniu i doskonaleniu dokumentacji opisującej sposób przetwarzania informacji, środki zapewniające ochronę przetwarzanych informacji oraz opracowywaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych regulujących zarządzanie bezpieczeństwem informacji w Zakładzie
- opracowuje wymagania w zakresie organizacyjnych środków ochrony, wynikających z przepisów prawa, w tym o ochronie danych osobowych, dla wdrażanych w Zakładzie systemów przetwarzania informacji
- opiniuje projekty wewnętrznych aktów prawnych, przepisów zewnętrznych, projektów umów oraz innych dokumentów w zakresie treści zapisów dotyczących bezpieczeństwa informacji
- uczestniczy w opracowywaniu programów i scenariuszy szkoleń w zakresie ochrony informacji
- uczestniczy w opracowywaniu planów, sprawozdań i innych dokumentów wynikających z zakresu działania departamentu
- opracowuje upoważnienia do przetwarzania danych osobowych oraz prowadzi ewidencję tych upoważnień
- wykonuje opracowania o charakterze organizacyjnym z zakresu działania departamentu
- uczestniczy w pracach zespołów projektowych w zakresie bezpieczeństwa informacji
- odpowiada za określenie, wdrożenie i utrzymanie standardów bezpieczeństwa -
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum rok doświadczenia zawodowego w obszarze dot. bezpieczeństwa informacji, administracji, obiegu dokumentacji
- minimum 2 lata stażu pracy
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa informacji do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub złożenie oświadczenia o dobrowolnym poddaniu się procedurze przeprowadzenia zwykłego postępowania sprawdzającego mającego na celu nadanie takich uprawnieńMile widziane:
- wykształcenie wyższe (prawo, zarządzanie, administracja, informatyka)Wymagania dodatkowe:
- obsługa pakietu MS Office
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja
- współpraca
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
- umiejętność negocjowania i wywierania wpływu
- umiejętność podejmowania decyzji
- umiejętność rozwiązywania problemówWymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
- skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
- skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
- skan poświadczenia bezpieczeństwa informacji do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub oświadczenia o dobrowolnym poddaniu się procedurze przeprowadzenia zwykłego postępowania sprawdzającego mającego na celu nadanie takich uprawnieńDokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ("Aplikuj")
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane -
Termin, do którego należy składać dokumenty
30-05-2022
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowyLista kandydatów spełniających wymagania formalne
Katarzyna Zyglińska, Wołomin