Lekarz - członek komisji lekarskiej
Szczegóły oferty pracy
- 
                        Nazwa jednostki organizacyjnej ZUS Oddział we Wrocławiu 
- 
                        Nazwa komórki organizacyjnej Komisje Lekarskie Zakładu 
- 
                        Miejsce pracy ZUS I Inspektorat we Wrocławiu 
- 
                        Adres miejsca pracy ul. Reymonta 4/6, 50-225 Wrocław 
- 
                        Województwo dolnośląskie 
- 
                        Nazwa stanowiska Lekarz - członek komisji lekarskiej 
- 
                        Zadania Cel stanowiska: Wydawanie orzeczeń w sprawach świadczeń i w sprawach pozaubezpieczeniowych. 
- 
                        Wymagania Wymagania formalne: Niezbędne: - lekarz medycyny z tytułem specjalisty
- minimum 4 lat czynnego wykonywania zawodu lekarza
 Mile widziane: - minimum 5 lat doświadczenia w orzecznictwie lekarskim
- specjalizacja (choroby wewnętrzne, chirurgia, neurologia, psychiatria, ortopedia, medycyna rodzinna, medycyna pracy)
 Wymagania dodatkowe: - umiejętność obsługi pakietu MS Office
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- umiejętność pracy zespołowej
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja
- orientacja na klienta
- rozwiązywanie problemów
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach
 Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty Prosimy o nadesłanie następujących dokumentów: - CV
- list motywacyjny
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i specjalizację, doświadczenie zawodowe, staż pracy
- aktualne zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu
 Informacje dodatkowe: - poszukujemy pracowników do zatrudnienia na 6 etatów
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
 
- 
                        Termin, do którego należy składać dokumenty 10-11-2025 
- 
                        Oferujemy Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy lub ustalenia indywidualnego czasu pracy
- możliwość wsparcia przez asystenta w realizacji zadań
- możliwość rozwoju zawodowego (udział w szkoleniach, seminariach, dodatkowy urlop szkoleniowy, punkty edukacyjne za udział w szkoleniach organizowanych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych)
- bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury)
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie
 Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób 
 z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy 
 sprzęt biurowyWarunki wykonywania pracy: - spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., 
 - polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,- konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych, 
 - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze
 - wejście do budynku jest z poziomu chodnika,
 - drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
 - w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami