Dyrektor Gabinetu Prezesa
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Gabinet Prezesa
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Dyrektor Gabinetu Prezesa
-
Zadania
Zakres zadań:
- nadzór nad obsługą prezydialną Zarządu Zakładu (w tym nadzór nad organizacją spotkań i narad)
- nadzór nad zbieżnością opracowań dotyczących kierunków działania Zakładu oraz projektów przekształceń organizacyjnych z przyjętą przez Zakład strategią
- koordynacja prac analitycznych i sprawozdawczych prowadzonych w Gabinecie Prezesa
- nadzór nad organizowaniem kontaktów Prezesa i Zarządu ze środkami masowego przekazu
- nadzór nad realizacją polityki informacyjnej Zakładu
- nadzór nad rozpatrywaniem skarg i wniosków wpływających do Centrali ZUS oraz petycji wpływających do Zakładu
- kierowanie podległym zespołem
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- powyżej 4 lat doświadczenia w administracji
- powyżej 3 lat doświadczenia w kierowaniu
- minimum 5 lat stażu pracy
Mile widziane:
- minimum 5 lat pracy na stanowisku kierowniczym
- studia podyplomowe (organizacja i zarządzanie, ubezpieczenia społeczne)
Dodatkowe umiejętności:
- umiejętność kierowania
- umiejętność motywowania pracowników
- dbanie o rozwój podległych pracowników
- przywództwo
- umiejętność zarządzania procesowego
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- umiejętność komunikacji i współpracy
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
- skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając "Aplikuj" na dole oferty
Dodatkowe informacje
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną z elementami wywiadu kompetencyjnego przeprowadzoną w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line lub w formie stacjonarnej.
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną usunięte z systemu naboru po zakończeniu procedury rekrutacji
- nie będą rozpatrywane oferty niekompletne, niepodpisane, złożone bez wymaganych oświadczeń lub zawierające niepodpisane oświadczenia, a także dokumenty złożone po wyznaczonym terminie
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
06-06-2024
-
Oferujemy
Zapewniamy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- system premiowy
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- możliwość rozwoju zawodowego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.