Ścieżka nawigacji

Menu nawigacji

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Zielonej Górze

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Zielonej Górze

Obsługa klientów

Klienci są obsługiwani w Zielonej Górze w budynku przy ul. Kupieckiej 65.

Miejsca parkingowe

Obok budynku przy ul. Chopina są wyznaczone  cztery miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem głównym od ul. Kupieckiej. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wszystkie drzwi  na drodze do sali obsługi klientów otwierają się automatycznie. Wewnątrz  budynku nie ma barier budowlanych.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia do budynku, w sali obsługi klientów.

Jednostki podległe:

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Krośnie Odrzańskim

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Krośnie Odrzańskim w budynku przy ul. Słubickiej 1.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Słubickiej są wyznaczone  dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem głównym od ul. Słubickiej. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po prawej stronie wejścia do budynku. Wszystkie drzwi  na drodze do sali otwierają się automatycznie. Wewnątrz  budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Nowej Soli

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Nowej Soli w budynku przy  ul. Kościuszki 29 .

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Kościuszki są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Kościuszki 29 od strony wewnętrznej budynku. Przy wejściu znajduje się platforma. Przy platformie jest dzwonek z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego, aby uzyskać pomoc w obsłudze platformy.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku przy windzie nie otwierają się automatycznie. Naciśnij dzwonek przy windzie, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.  

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na wysokim parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia głównego do budynku.   

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Świebodzinie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Świebodzinie w budynku przy ul. Sikorskiego 42.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem nie ma wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością. Najbliższe miejsca parkingowe ogólnodostępne znajdują się przy ul. Kawaleryjskiej.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Sikorskiego 42. Skorzystaj z platformy, która znajduje się przy wejściu. Przy platformie jest dzwonek z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”.  Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w obsłudze platformy.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku dla osób korzystających z platformy nie otwierają się automatycznie. Aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi, naciśnij dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego, który znajduje się przy platformie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia do budynku, w sali obsługi klientów.

     

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Żarach

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Żarach w budynku przy ul. Lotników 1a.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Lotników 1a jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Lotników 1a. Przy wejściu znajduje się winda. Przy windzie jest dzwonek z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w uruchomieniu windy.  

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Gubinie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Gubinie w budynku przy ul. Słowackiego 2.

     

    Miejsca parkingowe

    Obok budynku przy ul. Słowackiego jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem głównym przy ul. Słowackiego. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik.  

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Drzwi za drodze do sali drzwi nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W  budynku nie ma toalety przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe we Wschowie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  we Wschowie w budynku przy ul. Pocztowej 1.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Pocztowej są wyznaczone trzy miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Pocztowej 1. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik.  Na drzwiach jest dzwonek z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego, aby uzyskać pomoc.

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Drzwi na drodze do sali obsługi klientów nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik. Wewnątrz  budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W  budynku nie ma toalety przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.