Biogram Adrian Gamoń konferencja Kraków
ADRIAN GAMOŃ
Z wykształcenia socjolog, zawodowo strateg i konsultant z zakresu marketingu w mediach cyfrowych, mówca i trener, propagator storytellingu i producent video. Pomaga firmom, instytucjom i osobom budować jakościowe relacje ze swoim otoczeniem biznesowym i społecznym, bo wierzy w moc słów i wartość komunikacji. Ponad pięć lat temu założył agencję Social Frame, która projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie i najwyższej jakości content w Polsce. W jej portfolio znajdują się takie marki jak Skanska Polska, RMF MAXXX, Empik, BOŚ Bank, Bytom, sieć hoteli ibis, Region Małopolska i Miasto Kraków. Spełnia się jako wykładowca, prelegent i opiekun merytoryczny dwóch oryginalnych kierunków studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing” i „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”
7 marca 2018 środa
12.30−14.00
Sesja dyskusyjna. Edukacja zgodna z duchem czasów