Doradca ds. emerytalnych
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS I Oddział w Łodzi
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji
-
Miejsce pracy
ZUS I Oddział w Łodzi
-
Adres miejsca pracy
ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź
-
Województwo
łódzkie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Doradca ds. emerytalnych
-
Zadania
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia obsługę klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz udziela informacji przyszłym świadczeniobiorcom w zakresie czynników wpływających na wysokość świadczenia oraz warunków i terminów związanych z przejściem na emeryturę.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe
- 1 rok doświadczenia w obsłudze klientów
- doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- podstawowa znajomość przepisów KPA
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Jeśli jesteś osobą:
- zorientowaną na komunikację, cel i jakość
zorientowaną na klienta, elastyczną i nastawioną na rozwój - potrafiącą współpracować, rozwiązywać problemy oraz radzić sobie w sytuacjach trudnych
zachęcamy do składania dokumentów.
Jeżeli spełniasz powyższe wymagania czekamy na Twoje dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska pracy wraz z podaniem nr 59/2024
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe
które należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji będzie obejmował rozmowę kwalifikacyjną i sprawdzenie wiedzy
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- otrzymanych dokumentów nie zwracamy
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
28-02-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 16-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
Ogłoszenie listy kandydatów
Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania kandydatów spełniających wymagania formalne:
Michał Dutkiewicz, Łódź
Anna Janaszek, Łódź
Magdalena Olczak, Łódź
Natalia Rykalska, Łódź
Joanna Wilżys, Łódź
Remigiusz Zabielski, Warszawa
Ogłoszenie wyników naboru
Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania zatrudnionych kandydatów:
Magdalena Olczak, Łódź
Uzasadnienie wyboru lub uzasadnienie niezatrudnienia żadnego kandydata:
Pani Magdalena Olczak w czasie spotkania rekrutacyjnego zaprezentowała się jako osoba komunikatywna i opanowana. Posiada wieloletnie doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta oraz kilkuletnie na stanowisku administracyjno-biurowym. Kandydatka deklaruje, że lubi ludzi i pracę z nimi. Dobrze komunikuje się z innymi, jest empatyczna, spokojna i cierpliwa. Chętnie pomaga, cierpliwie tłumaczy i doradza. Jeśli czegoś nie jest pewna to konsultuje zanim udzieli informacji. Za najistotniejsze w obsłudze klienta wskazuje umiejętność wysłuchania, wyjaśniania i przekazania jasnego komunikatu zwrotnego. Potrafi zdobyć zaufanie i umiejętnie dopasować sposób obsługi do indywidualnych potrzeb klientów.