Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem_Gdańsk
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Gdańsku
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Gdańsku
-
Adres miejsca pracy
ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk
-
Województwo
pomorskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem_Gdańsk
-
Zadania
Zakres zadań na stanowisku
Prowadzenie spraw związanych z dozorem i ochroną obiektów Oddziału ZUS w Gdańsku w tym:
Nadzór nad:- ochroną fizyczną
- SKD (System Kontroli Dostępu), w tym nadawaniem i odbieraniem uprawnień do dostępu do obiektów i pomieszczeń
- elektronicznymi systemami alarmowymi, środkami mechanicznego zabezpieczenia oraz monitoringiem wizyjnym
- elektronicznymi samoobsługowymi do pobierania i zdawania kluczy do pomieszczeń
Przygotowywanie, weryfikacja i aktualizacja Instrukcji użytkowania obiektów
Weryfikacja instrukcji ochrony przygotowanych przez Wykonawcę umowy na ochronęOdpowiedzialność za przygotowanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia w zakresie:
- dozoru, ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego
- serwisowanie instalacji włamania i napadu
Nadzór i monitorowanie realizacji umów na dozór, ochronę fizyczną i monitoring elektroniczny oraz serwis instalacji włamania i napadu - w tym: bieżące kontakty z wykonawcami, rozliczanie faktur, kontrola realizacji usług, przygotowywanie aneksów.
-
Wymagania
Wymagania formalne
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (administracja, zarządzanie nieruchomościami, bezpieczeństwo narodowe, bezpieczeństwo informacji, bezpieczeństwo osób i mienia)
- doświadczenie zawodowe związane z rozliczaniem umów lub obsługą administracyjną
Wymagania dodatkowe
- podstawowa znajomość ustaw: o ustawy o ochronie osób i mienia, ustawy o ochronie przeciwpożarowej, ustawy Prawo zamówień publicznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- umiejętność komunikacji
- umiejętność współpracy
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny z podaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
Powyższe dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
Termin składania ofert - 11 marca 2025 r.
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów
- sprawdzenie niezbędnej wiedzy na stanowisku w zakresie podanym w ogłoszeniu oraz rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Oddziału lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)Dodatkowe informacje
- oferty niekompletne, wysłane po terminie nie będą rozpatrywane
- skontaktujemy się mailowo bądź telefonicznie tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
11-03-2025
-
Oferujemy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę - budynek 4 piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na IV piętrze
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami