Stanowisko ds. promocji i edukacji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Gabinet Prezesa
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. promocji i edukacji
-
Zadania
Zakres zadań:
- organizuje, rozwija i realizuje projekty edukacyjne oraz działania informacyjno - promocyjne, w tym współpracuje ze szkołami wszystkich szczebli oraz podmiotami zewnętrznymi, a także koordynuje realizację działań edukacyjno - informacyjnych przez koordynatorów ds. komunikacji społecznej i edukacji w jednostakch terenowych; a także określa i doskonali stosowane w tym zakresie standardy
- tworzy, organizuje i realizuje kampanie informacyjne dla klientów ZUS, w tym kampanie promujące usługi świadczone przez ZUS na rzecz klientów, a także określa i doskonali standardy realizacji kampanii informacyjnych
- organizuje i realizuje wydarzenia (konferencje, jubileusze, inauguracje) w celu upowszechniania wiedzy o ubezpieczeniach społecznych i promocji usług dla klientów ZUS (w tym organizuje stoiska eksperckie na wydarzeniach zewnętrznych) a także prowadzi kalendarz tych wydarzeń
- prowadzi i rozwija profile ZUS w mediach społecznościowych (Linkedin, Facebook, YouTube) oraz zrządzą treścią na monitorach w salach obsługi klientów we wszystkich placówkach ZUS i nadzoruje przygotowanie materiałów do publikacji
- opracowuje i projektuje materiały edukacyjne i informacyjne dla klientów ZUS oraz projektuje, zamawia i zatwierdza projekty materiałów promocyjnych, w tym gadżetów; a także określa i doskonali stosowane standardy w zakresie zamawiania i dystrybucji materiałów promocyjnych w ZUS
- określa zasady identyfikacji wizualnej ZUS oraz nadzoruje stosowanie Księgi znaku, w tym opiniuje możliwość i prawidłowość użycia logotypu ZUS (również przez podmioty zewnętrzne)
- współpracuje z mediami przy produkcji materiałów edukacyjnych i informacyjnych dla klientów Zakładu (publikacje prasowe, audycje radiowe, telewizyjne i internet)
- opracowuje dokumenty składające się na opis procesu Zarządzanie komunikacją
- opracowuje raporty roczne ZUS (w tym z bieżącej działalności, ze współpracy z uczelniami)
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe (wszystkie kierunki humanistyczne)
- doświadczenie zawodowe 5 lat (obszar realizacja strategii komunikacji)
- staż pracy ogółem 5 lat
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja
- współpraca
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
- negocjowanie i wywieranie wpływu
- podejmowanie decyzji
- rozwiązywanie problemów
- innowacyjność
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
- skan dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
- skan świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny 'Aplikuj', znajdujący się na dole oferty
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)
- ponadto sprawdzone zostaną umiejętności pisania postów do mediów społecznościowych i informacji na www
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganych i podpisanych oświadczeń oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- poszukujemy pracownika na stanowisko (tj. od specjalisty do głównego specjalisty), który będzie realizował zadania w ramach funkcji ds. promocji i edukacji
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
10-01-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, natomiast drzwi do budynku, w którym zlokalizowane jest stanowisko pracy nie otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami