Stanowisko ds. rachunkowości Funduszy
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Rachunkowości i Finansów
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Adres miejsca pracy
Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów
-
Województwo
podkarpackie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. rachunkowości Funduszy
-
Zadania
Zakres zadań w ramach funkcji organizacyjnej:
Prowadzi księgi rachunkowe oddziału dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, Funduszu Emerytur Pomostowych, Funduszu Alimentacyjnego w Likwidacji oraz sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dekretuje dowody księgowe otrzymane od komórek merytorycznych poprzez zweryfikowanie i zakwalifikowanie ich do ujęcia w księgach rachunkowych.
Analizuje i uzgadnia salda kont księgowych Oddziału w zakresie Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, Funduszu Emerytur Pomostowych, Funduszu Alimentacyjnego w Likwidacji. Gromadzi. Przechowuje i archiwizuje dokumentację księgową. -
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, finanse)
- doświadczenie zawodowe w obszarze rachunkowości
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- mile widziana znajomość obsługi programów finansowo-księgowych SAP,
- umiejętność pracy w zespole,
- terminowość, samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność,
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,
- umiejętność komunikowania się w piśmie i w mowie,
- umiejętność poprawnego wnioskowania i podejmowania decyzji,
- chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach.
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu zawierającego okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
Dodatkowe informacje:
- umowa o pracę w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy z zakresu podanego w ogłoszeniu oferty pracy oraz rozmowę kwalifikacyjną
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne, niepodpisane nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
11-03-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.