Stanowisko ds. dostępności cyfrowej
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Gabinet Prezesa
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. dostępności cyfrowej
-
Zadania
Zakres zadań:
- prowadzi analizy w obszarze zapewnienia dostępności cyfrowej, w tym monitoruje bariery i rekomenduje rozwiązania w zakresie poprawy dostępności cyfrowej dla osób ze szczególnymi potrzebami w Zakładzie
- przeprowadza okresowe audyty w zakresie dostępności cyfrowej
- prowadzi rejestry w obszarze zapewnienia dostępności cyfrowej w Zakładzie, w tym rejestr zniesionych barier i utrudnień
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze dostępności cyfrowej
- minimum 2 lata stażu pracy
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (nauki humanistyczne, administracja publiczna, informatyka)
- doświadczenie zawodowe(minimum 3 lata pracy w zakresie wsparcia osób ze szczególnymi potrzebami w tym osób z niepełnosprawnościami)
Wymagania dodatkowe:
- znajomość MS OFFICE
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja
- współpraca
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- rozwiązywanie problemów
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
- skan dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
- skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu zawierającego okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikujna dole oferty
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę rekrutacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line) i/lub sprawdzenie praktycznych umiejętności kandydata wymaganych na danym stanowisku pracy
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne oraz oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- poszukujemy pracownika na stanowisko (tj. od referenta do głównego specjalisty), który będzie realizował zadania w ramach funkcji organizacyjnej ds. dostępności cyfrowej
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
24-06-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami