Stanowisko ds. kadrowo-płacowych
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Krakowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Kadrowo-Płacowy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Krakowie
-
Adres miejsca pracy
ul. Pędzichów 27, 31-080 Kraków
-
Województwo
małopolskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. kadrowo-płacowych
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw kadrowo-płacowych pracowników jednostki organizacyjnej,
- obliczanie wynagrodzeń, zasiłków z ubezpieczenia społecznego, a także innych należności pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych,
- naliczanie zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych i sporządzanie deklaracji o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz sporządzanie informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy za rok podatkowy i dokonywanie rocznych rozliczeń podatku,
- obsługa programu "Płatnik" w zakresie naliczonych składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne i Fundusz Pracy oraz przesyłanie elektronicznie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych, sporządzanie korekty składek wynikających z przekroczenia 30-krotności oraz innych tytułów,
- opracowywanie sprawozdawczości w zakresie spraw kadrowo-płacowych,
- rozliczanie czasu pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla celów emerytalno-rentowych oraz kapitału początkowego, zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń,
- informowanie pracowników jednostki organizacyjnej w sprawach kadrowych i płacowych
- prowadzenie i archiwizacja dokumentacji kadrowo-płacowej,
- sporządzanie dokumentacji do PFRON, przygotowywanie sprawozdań do GUS,
- prowadzenie spraw związanych z PPK.
-
Wymagania
Wymagania formalne -niezbędne na stanowisku pracy:
- wykształcenie wyższe magisterskie (finanse i rachunkowość, prawo pracy, ubezpieczenia społeczne)
- minimum 4 lata stażu pracy związanego z prowadzeniem obsługi kadrowo-płacowej,
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy kodeks pracy,
- znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- znajomość programu "Płatnik" i SAP,
- orientacja na cel,
- orientacja na jakość,
- umiejętność poprawnego przekazywania informacji pisemnych i ustnych,
- umiejętność współpracy z innymi, orientacja na klienta wewnętrznego,
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie kandydat się ubiega,
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (tzn. kopie świadectw ukończenia szkoły wyższej),
- skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy.
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów,
- sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu oraz rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Oddziału ZUS w Krakowie lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line).
Dodatkowe informacje:
- kontaktujemy się e-mailowo lub telefonicznie tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- przesłanych dokumentów nie zwracamy,
- oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru,
- do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością,
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
27-06-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie - umowa o pracę,
- elastyczny czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 6.00 a 09.00),
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez pracę w zespole specjalistów oraz program szkoleń,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych,
- możliwość zakupu na preferencyjnych warunkach karty sportowej oraz pakietu medycznego w ramach grupowego ubezpieczenia pracownika,
- pakiet świadczeń socjalnych: dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika, dofinansowanie sportu i kultury, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach,
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 i 3 piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- przy wejściu do budynku znajduje się platforma schodowa,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.