Stanowisko ds. zamówień publicznych - umowa na zastępstwo
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Płocku
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Płocku
-
Adres miejsca pracy
Al. Stanisława Jachowicza 1, 09-402 Płock
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. zamówień publicznych - umowa na zastępstwo
-
Zadania
Osoba na tym stanowisku zapewnia obsługę i realizację zamówień publicznych w ramach przydzielonych postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi aktami prawnymi
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 2 lata doświadczenia w stosowaniu prawa zamówień publicznych
- minimum 2 lata stażu pracy ogółem
Mile widziane:- wykształcenie wyższe (prawo, ekonomia, administracja, techniczne)
- minimum 1 rok pracy związanej z udzielaniem zamówień publicznych
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
- znajomość przepisów ustawy Kodeks cywilny (w zakresie przepisów: zawierania umów, form czynności prawnych, działalności przedsiębiorcy i ich oznaczenia)
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Dołącz do nas jeśli:
- jesteś osobą zorientowaną na cel i jakość
- potrafisz skutecznie się komunikować i współpracować z zespołem
- jesteś osobą nastawioną na rozwój
- potrafisz rozwiązywać problemy i radzić sobie w trudnych sytuacjach
Wymagane dokumenty należy złożyć w języku polskim:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem nazwy stanowiska, o które ubiega się kandydat
- dokumenty potwierdzające wykształcenie
- dokumenty potwierdzające staż pracy oraz doświadczenie w stosowaniu prawa zamówień publicznych
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Pliki w formatach nieobsługiwanych przez e-formularz można załączyć po spakowaniu ich w formacie 'rar' lub 'zip'. -
Termin, do którego należy składać dokumenty
14-04-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- ruchomy czas pracy
- system premiowy
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów kandydatów
- sprawdzenie wiedzy z zakresu wymienionych przepisów
- rozmowę kwalifikacyjną
Dodatkowe informacje:
- umowa na czas zastępstwa
- skontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w systemie
- dokumenty nadesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane
- do składnia ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 4-piętrowy z windą oraz z pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych na I piętrze,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na III piętrze (możliwość korzystania z windy do II piętra)
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.