Stanowisko ds. zamówień publicznych
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Radomiu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Radomiu
-
Adres miejsca pracy
ul. Czachowskiego 21 a, 26-600 Radom
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. zamówień publicznych
-
Zadania
Zadania:
Osoba zatrudniona na stanowisku ds. zamówień publicznych będzie odpowiada m.in. za:
- przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień w ramach postępowań należących do zakresu działania Wieloosobowego stanowiska ds. zamówień publicznych
- przygotowuje, prowadzi i przechowuje dokumentację przydzielonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz zapewnia prawidłową obsługę prac komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
- opiniuje i weryfikuje wnioski komórek organizacyjnych Centrali o przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz wnioski o przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonych przez Oddziały
- przygotowuje projekty stanowisk dotyczących środków ochrony prawnej oraz reprezentuje Prezesa Zakładu w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą
- opracowuje projekty ogłoszeń i informacji wymaganych dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przekazuje je do publikacji - zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych
- przygotowuje dokumentację oraz opracowuje projekty wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu realizacji ustawy Prawo zamówień publicznych przeprowadzanego przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli dotyczące realizowanych postępowań i zadań Departamentu
- opracowuje projekty uwag i wniosków do protokołu kontrolnego oraz zaleceń pokontrolnych
- współpracuje z Oddziałami/CI i DZP (ZAP)
- przeprowadza kontrole funkcjonalne (DZP)
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 2 lata pracy związanej z obsługą administracyjną
- minimum 2 lata stażu pracy ogółem
Wymagania mile widziane:
- minimum 1 rok pracy związanej z udzielaniem zamówień publicznych
- wykształcenie wyższe (prawo, ekonomia, administracja, techniczne)
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
- znajomość przepisów ustawy Kodeks cywilny (w zakresie przepisów: zawierania umów, form czynności prawnych, działalności przedsiębiorcy i ich oznaczenia)
- umiejętność obsługi pakietu Office
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja
- współpraca
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny z zaznaczeniem stanowiska, o które kandydat się ubiega,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
Dokumenty należy przesłać poprzez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj (na dole oferty).
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce 'Praca w ZUS'.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w systemie.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
18-06-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- system premiowy
- dodatek stażowy
- bezpłatny udział w szkoleniach i kursach
- możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych współpracowników
- możliwość awansu zawodowego
- pakiet socjalny, m.in. dofinansowanie do zajęć sportowych, dofinansowanie do wypoczynku
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów kandydatów,
- sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu,
- rozmowę kwalifikacyjną.
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 kandydata,
- umowa na 3 miesięczny okres próbny,
- skontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną,
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy,
- dokumenty niekompletne lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- do składnia ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
sprzęt komputerowy,
sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
konieczność poruszania się po całym obiekcie,
konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy),
budynek 3- piętrowy
stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
przy wejściu do budynku jest pochylnia
drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.