Stanowisko ds. zarządzania budynkiem (wyniki rekrutacji)
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Administracyjny
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. zarządzania budynkiem (wyniki rekrutacji)
-
Zadania
Zakres zadań w ramach funkcji organizacyjnej:
- sporządza projekt planu rzeczowo-finansowego w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz projekt planu rzeczowo-finansowego działalności remontowej oraz przygotowuje wniosek o wprowadzenie zadania do projektu planu rzeczowo-finansowego działalności Zakładu w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz do projektu planu finansowego działalności remontowej Zakładu
- przygotowuje i realizuje zadania z zakresu budowy i zakupów środków trwałych (nieruchomości) oraz działalności remontowej, w tym prowadzi i kompletuje dokumentację związaną z działalnością inwestycyjną, remontową oraz stanem technicznym i prawnym obiektów
- koordynuje i wykonuje przeglądy okresowe w obiektach Centrali oraz przeglądy gwarancyjne
- ewidencjonuje dane w zakresie zasobów lokalowych Centrali, techniczno-budowlanych nieruchomości, raportowania i sprawozdawczości oraz rejestruje inne zdarzenia gospodarcze dotyczące zarządzania powierzchnią Centrali
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 1 rok doświadczenia związanego z administrowaniem lub zarządzaniem nieruchomościami
- minimum 1 rok stażu pracy
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomościami)
- minimum 2 lata doświadczenia związanego z administrowaniem nieruchomościami
- obsługa programów AutoCAD oraz Norma PRO
Dodatkowe umiejętności:
- sprawność obsługi pakietu MS Office
- negocjowanie i wywieranie wpływu
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- rozwiązywanie problemów
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- umiejętność komunikacji
- umiejętność współpracy
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
Prosimy o nadesłanie następujących dokumentów:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
- skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
- skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę rekrutacyjną (przeprowadzone w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line),
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganych i podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane
- poszukujemy pracownika na stanowisko (tj. od inspektora do głównego specjalisty), który będzie realizował zadania w ramach funkcji organizacyjnej ds. zarządzania budynkiem
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- system premii i nagród
- bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury)
- możliwość rozwoju poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów itp.
- szansę budowania własnych kompetencji i współpracy zespołowej
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:
Marzena Drwal
Marcin Jaskulski
Piotr Zieliński
Robert Dytkowski
Wojciech Sztabert
Edyta Jeżewska
Bogusław PadlewskiWyniki rekrutacji:
Komisja rekrutacyjna zarekomendowała Pana Piotra Zielińskiego do zatrudnienia na stanowisku ds. zarządzania budynkiem. Kandydat spełniła w najwyższym stopniu oczekiwania komisji pod względem wymagań na to stanowisko tj. wykształcenia, doświadczenia, wiedzy oraz motywacji do pracy. Wybrany kandydat najlepiej wpisuje się w oczekiwany na tym stanowisku profil kandydata do pracy.