Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Pile
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Pile
-
Adres miejsca pracy
ul. Dr. Drygasa 7, 64-920 Piła
-
Województwo
wielkopolskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
-
Zadania
Zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w TJO.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie średnie,
- minimum 1 rok pracy związanej z administrowaniem lub zarządzaniem nieruchomościami.
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomości),
- 2 lata pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami.
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość ustawy Prawo budowlane,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności Excel co najmniej na poziomie podstawowym,
- podstawowa znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jeśli posiadasz poniższe kompetencje:
- orientacja na cel,
- orientacja na jakość,
- komunikacja,
- współpraca,
- elastyczność,
- nastawienie na rozwój,
- negocjowanie i wywieranie wpływu,
- rozwiązywanie problemów,
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach.
To zapraszamy do aplikowania/przesłania dokumentów przez formularz aplikacyjny (Aplikuj na dole oferty).
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny,
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (np. świadectwo pracy, zaświadczenie potwierdzające okres zatrudnienia, zajmowane stanowisko i/lub zakres obowiązków).
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 pracownika na stanowisko,
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz w zależności od liczby kandydatów test wiedzy i/lub praktyczne sprawdzenie umiejętności w zakresie podanym w ogłoszeniu, w siedzibie Oddziału ZUS w Pile,
- skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami,
- oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji (formularz aplikacyjny),
- poszukujemy pracownika na stanowisko, który będzie realizował zadania w ramach funkcji ds. zarządzania nieruchomościami na stanowisku w przedziale stanowisk wynikającym z przepisów wewnętrznych Zakładu tj. od referenta do głównego specjalisty.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
10-04-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
- system premiowy.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.