Stanowisko ds. obsługi korespondencji
Szczegóły oferty pracy
- 
                        Nazwa jednostki organizacyjnej ZUS Oddział w Krakowie 
- 
                        Nazwa komórki organizacyjnej Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji 
- 
                        Miejsce pracy ZUS Inspektorat Kraków - Łagiewniki 
- 
                        Adres miejsca pracy ul. Zakopiańska 33, 30-418 Kraków 
- 
                        Województwo małopolskie 
- 
                        Nazwa stanowiska Stanowisko ds. obsługi korespondencji 
- 
                        Zadania Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Obsługuje korespondencję zgodnie z obowiązującymi w tym obszarze przepisami, w szczególności normatywami kancelaryjno-archiwalnymi oraz procedurami dotyczącymi obsługi korespondencji.
- Monitoruje prawidłowość przygotowania korespondencji w terenowej jednostce organizacyjnej zgodnie z obowiązującymi w tym obszarze przepisami.
- Obsługuje korespondencję i prowadzi jej ewidencję w dedykowanych narzędziach informatycznych, w tym z wykorzystaniem kanałów elektronicznych.
- Zapewnia digitalizację korespondencji zgodnie z przyjętym katalogiem.
- Przygotowuje i przekazuje zewidencjonowaną korespondencję do/z właściwych komórek organizacyjnych TJO.
- Rozlicza nadania korespondencji w podziale na miejsca powstania kosztów.
- Obsługuje interwencje i reklamacje w zakresie usług pocztowych w tym ich elektroniczną obsługę.
 
- 
                        Wymagania Wymagania formalne -niezbędne na stanowisku pracy: - wykształcenie średnie
 Mile widziane: - minimum 1 rok pracy związanej z obsługą kancelaryjną
 Wymagania dodatkowe - znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość technik obsługi klienta,
- doświadczenie w pracy biurowo-administracyjnej związanej z: obsługą kancelaryjną, obsługą korespondencji lub usługami pocztowymi,
- znajomość instrukcji kancelaryjnej, prawa pocztowego,
- dobra obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych,
- orientacja na cel,
- orientacja na jakość,
- umiejętność komunikacji, współpracy,
 Wymagane dokumenty: - CV,
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie kandydat się ubiega,
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (tzn. kopie świadectw ukończenia szkoły średniej, wyższej),
- skany dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- skany świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy.
 Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty. Proces rekrutacji obejmować będzie: - ocenę formalną dokumentów,
- sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu oraz rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Oddziału ZUS w Krakowie lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line).
 Dodatkowe informacje: - skontaktujemy się e-mailowo lub telefonicznie tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- przesłanych dokumentów nie zwracamy,
- do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- miejsce wykonywania pracy: ul. Zakopiańska 33.
 
- 
                        Termin, do którego należy składać dokumenty 13-11-2025 
- 
                        Oferujemy Oferujemy: - stabilne zatrudnienie - umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez pracę w zespole specjalistów z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz program szkoleń,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych,
- możliwość zakupu na preferencyjnych warunkach karty sportowej oraz pakietu medycznego w ramach grupowego ubezpieczenia pracownika,
- pakiet świadczeń socjalnych: dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie sportu i kultury, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach,
 Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób 
 z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy: - sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
 Warunki wykonywania pracy: - spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.