Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
Szczegóły oferty pracy
- 
                        Nazwa jednostki organizacyjnej ZUS Oddział w Szczecinie 
- 
                        Nazwa komórki organizacyjnej Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 2 
- 
                        Miejsce pracy ZUS Oddział w Szczecinie ul. Citroena 2 
- 
                        Adres miejsca pracy ul. Citroena 2, 70-769 Szczecin 
- 
                        Województwo zachodniopomorskie 
- 
                        Nazwa stanowiska Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji 
- 
                        Zadania Zakres zadań wykonywanych w ramach funkcji organizacyjnej: Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. 
- 
                        Wymagania Wymagania formalne: Niezbędne: - wykształcenie średnie
 Mile widziane: - wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
 Wymagania dodatkowe: - podstawowa znajomość przepisów Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość przepisów Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- podstawowa znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
 Wymagane dokumenty: - CV
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o które ubiega się kandydat i wskazaniem nr oferty 99/25/z
- kserokopie lub skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
- dla ofert papierowych wymagane jest odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji wg wzoru:
 'Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.' Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty lub wysłać pocztą na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział ZUS w Szczecinie ul. Jana Matejki 22 70-530 Szczecin Wydział Kadrowo - Płacowy z dopiskiem 'oferta pracy nr 99/25/z' Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz aplikacyjny lub datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Szczecinie. Dodatkowe informacje: - umowa o pracę zawarta na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne i niepodpisane nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- proces rekrutacji obejmować będzie formalną ocenę dokumentów, rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
- miejsce wykonywania pracy: ZUS O/Szczecin ul. Citroena 2
 Jeśli jesteś osobą: - komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na klienta
- zorientowaną na cel i jakość
- radząca sobie w trudnych sytuacjach
 To zachęcamy do składania dokumentów, oferując: - zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania do studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
 
- 
                        Termin, do którego należy składać dokumenty 14-11-2025 
- 
                        Oferujemy Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wyposażenie stanowiska pracy: - sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
 Warunki wykonywania pracy: - spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiąże się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego
- budynek 3 piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- 
stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze budynku 
- 
przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia 
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami