Stanowisko ds. rozliczeń
Szczegóły oferty pracy
- 
                        Nazwa jednostki organizacyjnej ZUS Oddział w Toruniu 
- 
                        Nazwa komórki organizacyjnej Wydział Rozliczeń Kont Płatników Składek 1 
- 
                        Miejsce pracy ZUS Oddział w Toruniu ul. Mickiewicza 10/16 
- 
                        Adres miejsca pracy ul. Mickiewicza 10/16, 87-100 Toruń 
- 
                        Województwo kujawsko-pomorskie 
- 
                        Nazwa stanowiska Stanowisko ds. rozliczeń 
- 
                        Zadania Pracownik na tym stanowisku zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń. 
- 
                        Wymagania Niezbędne: - wykształcenie średnie.
 Mile widziane: - wykształcenie wyższe (nauki społeczne, prawo, gospodarka),
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi.
 Wymagania dodatkowe: - podstawowa znajomość ustawy z dnia 13 października 1998r. o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office.
 Wymagane dokumenty: - CV,
- list motywacyjny, ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat,
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.
 Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty. Dodatkowe informacje: - poszukujemy 1 pracownika,
- umowa na czas określony w celu zastępstwa,
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu,
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane,
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
 
- 
                        Termin, do którego należy składać dokumenty 14-11-2025 
- 
                        Oferujemy Jeśli jesteś osobą: - komunikatywną i lubiącą współpracę,
- zorientowaną na klienta,
- zorientowaną na cel i jakość,
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach.
 to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując: - zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
- rozwój zawodowy,
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów,
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.
 Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami Wyposażenie stanowiska pracy: - sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
 Warunki wykonywania pracy: - spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- budynek IV-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze i I piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia, drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.