Zastępca Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS I Oddział w Łodzi
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Pion Dyrektora Oddziału
-
Miejsce pracy
ZUS I Oddział w Łodzi
-
Adres miejsca pracy
ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź
-
Województwo
łódzkie
-
Nazwa stanowiska
Zastępca Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych
-
Zadania
- Nadzoruje obsługę administracyjno-gospodarczą oddziału oraz podległych jednostek.
- Nadzoruje realizację zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami.
- Nadzoruje realizację zadań inwestycyjnych oraz utrzymanie obiektów oddziału oraz podległych jednostek we właściwym stanie technicznym.
- Nadzoruje realizację zadań z zakresu zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlano-montażowych oddziału z wyjątkiem zamówień publicznych realizowanych w systemie scentralizowanym.
- Nadzoruje realizowanie produkcji poligraficznej na rzecz jednostek organizacyjnych Zakładu.
- Nadzoruje zarządzanie dokumentacją znajdującą się w obiegu bieżącym i archiwum zakładowym w oddziale.
- Nadzoruje funkcjonowanie modułów systemu SWEZ w obszarze administracyjnym i zarządzania dokumentacją w oddziale.
- Kieruje podległym zespołem.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- 5-letni staż pracy
- minimum 2 lata doświadczenia w kierowaniu
- minimum 3 lata doświadczenia w obszarze administracyjno-gospodarczym lub zamówień publicznych
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, budowlane)
- minimum 2 lata pracy związanej z zarządzaniem w obszarze administracyjno-gospodarczym lub zamówień publicznych
Dodatkowe:- zorientowanie na realizację celów
- zorientowanie na jakość
- umiejętność współpracy i komunikacji
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
- umiejętność kierowania
- umiejętność motywowania pracowników
- dbanie o rozwój podległych pracowników
- przywództwo
- umiejętność zarządzania procesowego
Wymagane dokumenty:- CV
- list motywacyjny
- dokumenty potwierdzające wykształcenie i wymagane doświadczenie zawodowe
- świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia - w przypadku pozostawania w stosunku pracy
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa informacji do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli 'poufne' lub złożenie oświadczenia o dobrowolnym poddaniu się procedurze przeprowadzenia zwykłego postępowania sprawdzającego mającego na celu nadanie takich uprawnień
- odręcznie podpisane lub opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym oświadczenie o treści:
- oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych oraz nie byłem/byłam karany/karana za przestępstwa popełnione z winy umyślnej,
- oświadczam, że nie podlegam wpisowi do rejestru prowadzonego przez Główną Komisję Orzekającą na podstawie art. 188 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
Zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line lub w formie stacjonarnej.Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną usunięte z systemu naboru po zakończeniu procedury rekrutacji.
Nie będą rozpatrywane oferty niekompletne, niepodpisane, złożone bez wymaganych oświadczeń lub zawierające niepodpisane oświadczenia, a także dokumenty złożone po wyznaczonym terminie.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
30-10-2025
-
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- budynek 16-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 6 piętrze
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie