Stanowisko ds. rozliczeń
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Biłgoraju
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Kont Nieaktywnych
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Chełmie
-
Adres miejsca pracy
ul. Aleja Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 8, 22-100 Chełm
-
Województwo
lubelskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. rozliczeń
-
Zadania
Zakres zadań w ramach funkcji organizacyjnej:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia obsługę nieaktywnych kont płatników w zakresie rozliczeń.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)
- minimum 4 lata pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych) oraz rozporządzeń do tej ustawy,
- znajomość zasad podlegania i ustalania wysokości składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Wymagane dokumenty należy złożyć w języku polskim
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 kandydata
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Oddziału ZUS w Biłgoraju lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)
- umowa na czas określony/nieokreślony
- skontaktujemy się e-mailowo lub telefonicznie wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji
- poszukujemy pracownika na stanowisko (od referenta do specjalisty), który będzie realizował zadania w ramach funkcji ds. rozliczeń
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
10-07-2025
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na cel i jakość
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę na czas określony/nieokreślony
- rozwój zawodowy
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.