Lekarz - członek komisji lekarskiej (wyniki naboru)
Szczegóły oferty pracy
- 
                        Nazwa jednostki organizacyjnej ZUS Oddział w Opolu 
- 
                        Nazwa komórki organizacyjnej Komisje Lekarskie Zakładu 
- 
                        Miejsce pracy ZUS Oddział w Opolu 
- 
                        Adres miejsca pracy ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole 
- 
                        Województwo opolskie 
- 
                        Nazwa stanowiska Lekarz - członek komisji lekarskiej (wyniki naboru) 
- 
                        Zadania Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy Zapewnia wydawanie orzeczeń w sprawach świadczeń i w sprawach pozaubezpieczeniowych oraz w sprawach innych niż ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia społecznego. 
- 
                        Wymagania Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy Niezbędne: - wyższe (medyczne, tytuł specjalisty)
- minimum 4 lata stażu pracy
 Mile widziane: - wyższe medyczne (choroby wewnętrzne, chirurgia, neurologia, psychiatria, medycyna pracy)
- minimum 5 lat doświadczenia w orzecznictwie lekarskim
 Wymagania dodatkowe - umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
- terminowość, rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność
- radzenie sobie w sytuacjach trudnych
- chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
 Wymagane dokumenty - CV
- list motywacyjny (z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie kandydat się ubiega)
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
 Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS". Miejsce składnia dokumentów Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty 
- 
                        Termin, do którego należy składać dokumenty 20-10-2025 
- 
                        Oferujemy Oferujemy: - umowę o pracę na etat
- zatrudnienie w stabilnej firmie
- ruchomy czas pracy
- rozwój zawodowy
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach, konferencjach, seminariach zawodowych
 Wyposażenie stanowiska pracy: - sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
 Dodatkowe informacje - poszukujemy 1 pracownika na stanowisko
- oferty, które wpłyną po terminie oraz niekompletne, niepodpisane, nie będą rozpatrywane
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną,
- proces rekrutacji przewiduje sprawdzenie wymaganej wiedzy i predyspozycji
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
- proces rekrutacji oraz rozmowa rekrutacyjna odbywa się w siedzibie Oddziału ZUS w Opolu
- do składania podań zachęcamy osoby niepełnosprawne
 Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Warunki wykonywania pracy: - spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- budynek 7 - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
 Rekrutacja zakończona niepowodzeniem. Nie zgłosił się żaden kandydat spełniający wymagania formalne.